Bestellingen boven €50,- GRATIS bezorgd 🤩
💰 Niet 100% tevreden: geld terug garantie!
4.6 uit 5 ⭐ op basis van 4.450 Trustpilot reviews!
Herroepingsrecht
Je hebt wettelijk het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van reden, de overeenkomst te herroepen. Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan van ons terug.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je, of een door u aangewezen derde die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Als je gebruik wilt maken van het wettelijk herroepingsrecht verwachten wij dat de producten ongebruikt zijn en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele verpakking zitten.
Niet Tevreden Geld Terug Garantie.
Bij YIONN bieden wij een 30 dagen niet tevreden geld Terug garantie. Dit betekent dat je, naast het wettelijke herroepingsrecht van 14 dagen, tot 30 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd hebt om je product te testen, gebruiken en ervaren.
Deze garantie verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je, of een door u aangewezen derde die niet de vervoerder is, het product fysiek in bezit krijgt.
Om gebruik te maken van deze garantie dien je binnen deze termijn contact met ons op te nemen en voldoet jouw aanvraag aan de volgende spelregels:
Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen die je tot op dat moment heeft gedaan van ons terug, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht. Wij brengen hier geen extra kosten voor in rekening.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
Retouren
Kosten voor het terugzenden van artikelen komen voor rekening van YIONN, met een van YIONN ontvangen retour-label.
Neem voor je iets wilt terug sturen, en voor het ontvangen van een retour-label altijd eerst contact op met onze klantenservice.
Uiteraard kunt je de producten ook via een eigen vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor eigen rekening.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg zijn van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.
Het adres voor het terugsturen van retouren is:
YIONN
Lichttorenhoofd 2
4871 CC Etten-Leur
The Netherlands
Hoe lang duurt het voordat je een antwoord krijgt op een retouraanvraag?
Onze klantenservice is geopend op werkdagen van 10:00 - 17:00. Wij streven ernaar je vraag binnen 24 uur te beantwoorden.
Hoe lang duurt het voordat je je geld terug krijgt in het geval dat je een product retourneert waar je niet tevreden over bent?
Als je de overeenkomst herroept, ontvangt je alle betalingen van ons terug die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie heeft verricht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Hoe kunt je contact opnemen met onze klantenservice?
Onze klantenservice is geopend op werkdagen van 10:00 - 17:00. Telefonisch ( en via Whatsapp ) zijn wij te bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 10:00 en 17:00 op telefoonnummer: +31 (0)85 876 90 37. We zijn ook bereikbaar via FB Messenger of via e-mail: support@ylonn.nl (inhoudelijke reactie binnen 24 uur).
Garantie
Defect product ontvangen?
Wanneer een product dat je op onze website hebt besteld, defect bij je is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zorgen dan voor een vervangend product en sturen dat kosteloos naar je op.
Een defect product hoeft in beginsel nooit terug gestuurd te worden. Wel kunnen wij in uitzonderlijke gevallen je vragen het op te sturen, als wij het defecte product nader willen onderzoeken. Dit doen wij alleen in goed overleg, en de kosten van deze retourzending zijn altijd voor onze rekening.
Verkeerd product ontvangen?
Ook al doen wij ons uiterste best om de juiste producten te versturen, er bestaat altijd een kleine kans dat er iets misgaat. Mocht je een onjuist product hebben ontvangen, dan vragen wij je om contact op te nemen met onze klantenservice. De kosten voor een eventuele retourzending in het geval dat wij een verkeerd artikel hebben verstuurd, zijn voor YIONN. De kosten voor de verzending naar jou toe zijn vanzelfsprekend ook voor rekening van YIONN.
Hoe lang duurt het voordat je een vervangend product ontvangt?
Met inachtneming van onze standaard bezorgtijden kun je het vervangende product binnen 3 werkdagen verwachten op het adres dat je hebt opgegeven in je originele bestelling.
Hoe lang duurt het voordat je je geld terug krijgt in het geval dat je een product retourneert waar jeniet tevreden over bent?
Als je de overeenkomst herroept, of gebruik maakt van de Niet Goed Geld Terug Garantie, ontvang je alle betalingen van ons terug die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen.
Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of totdat je hebt aangetoond je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
Hoe kun je contact opnemen met onze klantenservice?
Onze klantenservice is geopend op werkdagen van 10:00 - 17:00. U kunt contact met onze klantenservice opnemen via telefoon en Whatsapp: +31 (0)85 876 90 37, via FB messenger of via e-mail: support@ylonn.nl (inhoudelijke reactie binnen 24 uur).
Wettelijke garantie
Alle verkochte producten vallen onder de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat u, als consument, er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Geschillen en Klachtenprocedure
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.
Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel , Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag.
Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie van het Europees ODR Platform.
Korting op producten, en tips bij het ontharen. Schrijf je GRATIS in!