Bestellingen boven €50,- GRATIS bezorgd 🤩
💰 Niet 100% tevreden: geld terug garantie!
4.6 uit 5 ⭐ op basis van 4.450 Trustpilot reviews!
Klantenservice > Bezorging & Retour
BEZORGING
Wat is de levertijd?
Levertijden zijn erg belangrijk, dat vinden wij ook. Daarom communiceren we in onze Shop vooraf wanneer je een bestelling kunt verwachten.
Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte.
Vertraging bij of door onze vervoerder gaat helaas buiten onze schuld om.
Onderstaande levertijden zijn dan ook onder voorbehoud van vertraging veroorzaakt door de vervoerder.
Voor bestellingen met een afleveradres in Nederland geldt:
Op werkdagen voor 20:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. ( m.u.v. zon- en feestdagen ).
Voor bestellingen met een afleveradres in België geldt:
Op werkdagen voor 21:00 uur is dezelfde dag verzonden. ( m.u.v. zon- en feestdagen ).
Heb je een afleveradres buiten Nederland of België? Dan is je artikel langer onderweg. Neem voor verzending naar een ander land dan Nederland of België altijd vooraf contact op met de klantenservice.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen met een afleveradres in Nederland en België bedragen de verzendkosten € 4,95.
Is de waarde van je bestelling, ná aftrek van kortingen, boven de € 50,- dan is verzending gratis.
Voor een verzending buiten Nederland, België en Duitsland zijn er extra verzendkosten. Voor de juiste verzendkosten per land neem je contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je precies vertellen wat de verzendkosten voor de verschillende landen zullen zijn.
Buiten de EU worden mogelijk invoer- of douanerechten aangerekend. Vraag hier vooraf informatie over bij de plaatselijke douane.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
In Nederland kun je kiezen voor bezorging op een huisadres door DHL, of aflevering op een PostNL afhaalpunt.
Bezorging vindt plaats van Maandag t/m Zaterdag (m.u.v. feestdagen)
Bij beiden opties krijg je een track en trace code waarmee je de voortgang van je bezorging kunt volgen. Als het niet lukt je pakket te bezorgen zal de postbode proberen het bij de buren af te leveren. Als dit ook niet lukt zal je pakket naar een afleverpunt gaan. De meest actuele status van de bezorging vind je in de ontvangen track en trace code.
In België kun je kiezen voor bezorging op een huisadres door BPost.
Heb je een persoonlijk BPost account? Dan kun je vooraf een veilige plaats aangeven waar de bezorger je pakketje mag achterlaten als je niet thuis bent, of éénmalig een ander bezorgadres opgeven.
Bezorging vindt plaats van Maandag t/m Vrijdag (m.u.v. feestdagen).
Je ontvangt een track en trace code waarmee je de voortgang van je bezorging kunt volgen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat je bestelling door ons is meegegeven aan de vervoerder krijg je een track en trace code per e-mail toegestuurd.
Let op: soms komen onze e-mails onterecht in de spam-box terecht. Check ook altijd eerst daar of de mail over je bestelling niet daar terecht is gekomen.
Na het ontvangen van de track en trace code kan het nog een aantal uur duren voor de track en trace code ook daadwerkelijk een tijdstip weergeeft.
Probeer het in zo'n geval later nog eens, of wacht tot de volgende ochtend.
RETOUREN
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Wettelijk kun je, zonder opgaaf van reden, je bestelling binnen 14 dagen retourneren.
Bij YIONN hanteren we echter een uitgebreider retourbeleid: onze unieke "30 dagen niet tevreden geld terug garantie".
De voorwaarden daarvoor vind je hier: Niet Goed Geld Terug Garantie
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Een vraag om te retourneren begint altijd met een berichtje naar onze klantenservice. Dan weten we dat er een retour aan komt, en kunnen we je snel terug betalen.
Als je bestelling in aanmerking komt om te retourneren krijg je van ons een retouretiket toegestuurd via e-mail.
Let op: soms komt onze e-mail ongewenst in de spambox terecht. Kijk ook altijd even daar als je een retouretiket verwacht maar nog niets hebt ontvangen.
Print het retouretiket.
Pak de spulletjes goed in, plak de verzenddoos goed dicht en plak het retouretiket op de doos.
Geef het pakketje binnen 5 werkdagen na ontvangst van het retouretiket af bij een pakketpunt van de vervoerder.
Tip: Bewaar altijd het verzendbewijs. Daarmee kunnen we je verzending traceren als er iets misgaat.
Hoe snel is een retour verwerkt?
In de meeste gevallen is een retour binnen 5 werkdagen nadat het bij ons aangekomen is verwerkt.
Hoe snel een retour bij ons aankomt hangt af van de vervoerder en de drukte op dat moment bij de vervoerder. Hier kunnen wij zelf helaas geen invloed op uitoefenen.
We houden je via e-mail op de hoogte. Zodra je retour verwerkt is betalen we je terug.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
In de meeste gevallen is een retour binnen 5 werkdagen nadat het bij ons aangekomen is verwerkt.
Hoe snel een retour bij ons aankomt hangt af van de vervoerder en de drukte op dat moment bij de vervoerder. Hier kunnen wij zelf helaas geen invloed op uitoefenen.
We houden je via e-mail op de hoogte. Zodra je retour verwerkt is betalen we je direct terug.
Hoe snel het geld daarna op je rekening staat hangt af van je betaalmethode:
Heb je betaald met een cadeaubon of andere betaalmethode? We waarderen eerst je cadeaubon op en storten het restbedrag terug op de rekening waarmee je betaald hebt.
RUILEN
Kan ik een artikel ruilen?
Als je een ander artikel hebt ontvangen dan dat je besteld hebt is ruilen natuurlijk mogelijk, en lossen wij dit netjes met je op.
In alle andere gevallen is ruilen niet mogelijk. Natuurlijk kun je dan wel je bestelling binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen retourneren.
Neem voor het vervangen van een product contact op met onze klantenservice.
Korting op producten, en tips bij het ontharen. Schrijf je GRATIS in!