Bestellingen boven €50,- GRATIS bezorgd 🤩
💰 Niet 100% tevreden: geld terug garantie!
Vandaag 20% korting met code SUMMER 🤩
Klantenservice > Bestellen & Betalen
BESTELLEN
Hoe bestel ik iets bij YIONN?
Is mijn bestelling gelukt? Ik heb geen bevestiging gekregen.
Kijk eerst in je spambox van je mailprovider. Soms komen onze e-mails onbedoeld daar terecht.
Heb je een account bij YIONN? Check of de bestelling daar in staat. Als hij daar staat is je bestelling gelukt.
Heb je na 45 minuten nadat je bestelling is geplaatst nog geen bevestiging, staat je bestelling ook niet in je account, en is de mail niet in de spambox terecht gekomen? En het geld van je bestelling is wel afgeschreven van je rekening?
Neem dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik een bestelling nog wijzigen?
Dat kan, maar dan moet je wel snel zijn.
Onze inpakkers werken de hele dag door om bestellingen in te pakken en klaar te maken voor verzending. Als je bestelling eenmaal is ingepakt kun je hem niet meer wijzigen.
Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om je wijziging nog door te geven.
PROMOTIES & KORTINGSCODES
Hoe kom ik aan een kortingscode of cadeaubon?
Normaal gesproken worden YIONN kortingscodes gecommuniceerd via e-mail, in je pakketje bij de bestelling of via social media.
Digitale cadeaubonnen kun je kopen in onze Shop. Ze zijn er in verschillende waardes, zijn onbeperkt geldig, en je krijgt deze digitaal toegestuurd.
Hoe gebruik ik een kortingscode?
Gebruik van een kortingscode van YIONN is heel eenvoudig. Volg deze stappen:
Let op: je krijgt altijd een melding wanneer de code is toegepast. In het winkelmandje verschijnt onder het kortingscode-veld de toegepaste kortingscode. Zie je deze melding niet, dan is de kortingscode nog niet toegepast. Controleer of de korting te gebruiken is op het product wat je in je mandje hebt gestopt, en of de datum nog klopt.
Kan ik meer dan 1 kortingscode gebruiken op een bestelling?
Je kunt maar één kortingscode gebruiken per bestelling. Heb je meer dan één code ontvangen? Gebruik de meest voordelige!
Uitzondering hierop is een Gift Card: deze is altijd te gebruiken, dus ook met andere kortingscodes.
Mijn kortingscode werkt niet.
Meestal komt dat omdat de korting niet geldt voor de dingen die je hebt besteld. Maar check ook het volgende:
Als het antwoord op alle bovenstaande vragen ‘ja’ is, dan heb je recht op korting. Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij zoeken dan uit waarom de kortingscode niet werkt.
Kan ik producten, gekocht met een kortingscode of cadeaubon, retourneren?
Ja, natuurlijk. Je recht op het retourneren van producten blijft hetzelfde, met of zonder gebruik van een kortingscode of cadeaubon.
Bij een retour met een kortingscode:
Het totaalbedrag van je bestelling, min de korting die wij hebben gegeven, wordt teruggestort naar jouw rekeningnummer. Dus, het bedrag dat jij betaald hebt, wordt gewoon weer teruggestort.
Bij een retour met een cadeaubon:
Het bedrag dat je hebt betaald, wordt teruggestort naar jouw rekeningnummer.
De waarde van je cadeaubon wordt teruggegeven in de vorm van een nieuwe cadeaubon.
Mijn product is afgeprijsd of in de Actie nadat ik besteld heb, betalen jullie het verschil terug?
Nee, geld terug als een product een aantal dagen later goedkoper is geworden door een Actie of Aanbieding doen we niet.
Tip: schrijf je in voor onze wekelijkse nieuwsbrief. Een week voordat we weer een grote Sale of Actie hebben brengen wij de abonnees van onze nieuwsbrief hiervan op de hoogte. Zo loop je nooit een leuke korting mis.
Wat gebeurt er met mijn cadeaukaart als de bestelling mislukt?
Als je bestelling is mislukt zorgen wij binnen 3 werkdagen dat je cadeaukaart weer is opgewaardeerd.
BETALEN
Hoe kan ik betalen?
Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Je kunt betalen met geld of ( gedeeltelijk met ) cadeaubonnen. En welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.
Hoe kom ik aan een (BTW) factuur?
Om een (BTW) factuur te downloaden dien je eerst een gebruikersaccount aan te maken.
Dit doe je als volgt: klik rechts boven in de Shop op REGISTREER, en maak een eigen account aan. Vervolgens kun je inloggen.
Heb je al een gebruikersaccount? Log dan in door op de INLOG knop te klikken, rechts bovenin op onze homepage.
Nadat je ingelogd bent, kom je direct op je account pagina terecht.
Op je account pagina vind je aan de linkerkant een menu staan met: Bestellingen en Adressen.
Klik op “Bestellingen”. Klik vervolgens op het gewenste bestelnummer om meer details van je bestelling te bekijken en de factuur te kunnen inzien. Om de factuur te downloaden, klik je op “Download PDF”.
Vervolgens kun je je factuur, indien gewenst, afdrukken .
Hoe snel word ik terugbetaald als mijn bestelling mislukt?
Dat je bestelling mislukt kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld terug op je rekening staat hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:
Technische storing:
Transactie verlopen:
ANNULEREN
Kan ik een bestelling nog annuleren?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden kun je altijd annuleren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Maar we werken razendsnel. Daardoor kan het voorkomen dat je bestelling al ingepakt is en aangeboden bij de postdiensten voor je annuleringsverzoek binnen komt.
Uiteraard kun je dan binnen de wettelijke zichttermijn van 14 dagen retourneren.
Is je bestelling al onderweg, maar heb je deze nog niet ontvangen? Je kunt de bezorging ook weigeren bij de Postbode.
Heb je je bestelling af laten leveren op een PostNL afhaalpunt? Als deze niet binnen 7 werkdagen wordt afgehaald komt deze vanzelf terug naar ons.
Hoe snel word ik terugbetaald na annuleren?
We betalen je meteen terug zodra we de annulering verwerkt hebben. Hoe snel het geld daarna op je rekening staat, hangt af van je betaalmethode:
Heb je betaald met een cadeaubon en een andere betaalmethode? Dan betalen wij je op dezelfde manier terug. We waarderen eerst je cadeaubon op en storten het restbedrag op de rekening waarmee je betaald hebt.
Korting op producten, en tips bij het ontharen. Schrijf je GRATIS in!