Bestellen en Bezorgen.
Hoe bestel ik iets bij Ylonn?
In 3 eenvoudige stappen:
Als u bij het afrekenen van uw bestelling drukt op de knop: "Bestelling voltooien" heeft u uw bestelling geplaatst en gaat u een betaalverplichting aan.
Tips:
Wanneer is mijn bestelling gelukt?
Als je bestelling door ons is ontvangen krijg je hier van een bevestiging per e-mail.
Heb je meer dan 45 minuten geleden besteld en nog steeds geen bevestiging gekregen? Controleer eerst je spambox. Soms komen de e-mails onbedoeld daarin terecht.
Als je daar ook niets terug vindt neen dan contact op met onze klantenservice.
Kan ik de bestelling die ik heb geplaatst nog wijzigen of annuleren:
Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer gewijzigd worden. Als je bestelling nog niet is verzonden kun je die, binnen een half uur na het plaatsen van je bestelling, nog wel annuleren. Neem hiervoor contact op met de klantenservice.
Heb je langer dan een half uur geleden besteld of is je bestelling al verzonden? Weiger je pakketje dan aan de deur bij de bezorger of haal deze niet binnen 10 dagen op bij de PostNL locatie.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Niets is zo belangrijk als de levertijd. Wij doen er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Als dat onverhoopt niet lukt, brengen we je daarvan op de hoogte. Vertraging bij of door onze vervoerder gaat helaas buiten onze schuld om. Onderstaande levertijden zijn dan ook onder voorbehoud van vertraging veroorzaakt door de vervoerder.
Voor bestellingen met een afleveradres in Nederland geld:
Op werkdagen voor 23:00 uur besteld is de volgende dag in huis.
Voor bestellingen met een afleveradres in België geld:
Op werkdagen voor 21:00 besteld is de volgende dag in huis.
Heb je een afleveradres buiten Nederland of België? Dan is je artikel langer onderweg. Neem voor verzending naar een ander land dan Nederland of België altijd vooraf contact op met de klantenservice.
Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Standaardbezorging op je huisadres: gratis vanaf € 50,- anders € 4,50.
Standaardbezorging op een PostNL afhaallocatie: gratis vanaf € 50,- anders € 4,50.
Wat als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?
PostNL zal in eerste instantie proberen het pakketje bij uw buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is zullen zij de volgende bezorgdag het pakketje nogmaals aanbieden op uw adres.
Bent u ook dan niet thuis? Dan laten zij een briefje achter in uw brievenbus met daarop het adres van het PostNL afhaalpunt waar zij uw pakketje afleveren. U heeft hierna 10 dagen de tijd om dit daar op te halen.
Haalt u het pakketje daar niet op binnen die 10 dagen? Dan wordt uw pakketje terug gestuurd naar YLONN. De klantenservice van YLONN neemt dan binnen 3 werkdagen contact met u op voor een nieuw bezorgmoment.